FAQs

eWeave support

Nej, alla supportärenden är personliga och kan inte ses av andra användare.

Category: eWeave support

Ja, klicka på eWeave Support, högst upp i vänstra hörnet och välj sedan profil. Skrolla sedan nedåt tills ”E-postadress(obligatoriskt)” visas i vänster marginalen. Skriv in din nya e-postadress och skrolla längst ner och klicka på knappen ”Uppdatera profil”.

OBS Om du ändrar e-postadress så kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till din nya adress för en bekräftelse. Den nya e-postadressen aktiveras först när den har bekräftats.

Category: eWeave support

Ja, du får standardaviseringar via e-post på den e-postadress som du angav när du registrerade ditt konto.

Standardaviseringar via e-post:

  • Bekräftelse när ett nytt ärende skickas in
  • Vid svar
  • När ett ärende stängs
  • Om ett ärende på nytt öppnas av oss

Category: eWeave support

Nej, man får aldrig använda personuppgifter som personnummer som kan identifiera en fysisk person.

För mer information se Vårdguiden, Dataskyddsförordningen, GDPR.

Categories: eWeave support, Säkerhet

Säkerhet

Nej, man får aldrig använda personuppgifter som personnummer som kan identifiera en fysisk person.

För mer information se Vårdguiden, Dataskyddsförordningen, GDPR.

Categories: eWeave support, Säkerhet