eWeave support
Nej, alla supportärenden är personliga och kan inte ses av andra användare.
Ja, klicka på eWeave Support, högst upp i vänstra hörnet och välj sedan profil. Skrolla sedan nedåt tills ”E-postadress(obligatoriskt)” visas i vänster marginalen. Skriv in din nya e-postadress och skrolla längst ner och klicka på knappen ”Uppdatera profil”.
OBS Om du ändrar e-postadress så kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till din nya adress för en bekräftelse. Den nya e-postadressen aktiveras först när den har bekräftats.
Ja, du får standardaviseringar via e-post på den e-postadress som du angav när du registrerade ditt konto.
Standardaviseringar via e-post:
- Bekräftelse när ett nytt ärende skickas in
- Vid svar
- När ett ärende stängs
- Om ett ärende på nytt öppnas av oss
Nej, man får aldrig använda personuppgifter som personnummer som kan identifiera en fysisk person.
För mer information se Vårdguiden, Dataskyddsförordningen, GDPR.
Säkerhet
Nej, man får aldrig använda personuppgifter som personnummer som kan identifiera en fysisk person.
För mer information se Vårdguiden, Dataskyddsförordningen, GDPR.