Jag har ny e-postadress. Kan jag ändra till min nya e-postadress?

Ja, klicka på eWeave Support, högst upp i vänstra hörnet och välj sedan profil. Skrolla sedan…

Får jag e-post när ett ärende ändrar status?

Ja, du får standardaviseringar via e-post på den e-postadress som du angav när du registrerade ditt…

Får jag ange personnummer i supportärenden?

Nej, man får aldrig använda personuppgifter som personnummer som kan identifiera en fysisk person. För mer…

Kan jag se supportärenden som mina kollegor lägger upp?

Nej, alla supportärenden är personliga och kan inte ses av andra användare.

Varför visas meddelandet ”Anslutningen till webbplatsen är inte säker”?

För att hantera krypterade kommunikation mellan webbläsaren och eWeave:s applikationer så används SSL (https). Webbservern och…

Kan andra användare se vad jag gör?

Nej, all kommunikation mellan din dator och eWeave:s applikationer sker alltid krypterat via SSL (https). Om…

När jag skriver ut på min skrivare så saknas vissa texter eller grafer. Varför?

Det här beror oftast på att inställningarna för utskrift behöver justeras i webbläsaren. Vissa äldre läsare…

Varför öppnas ingen ny flik?

Vissa funktioner i eWeave Core öppnar en ny flik i webbläsaren med innehåll från andra sajter.…

Varför kan jag inte logga in?

All inloggning sker via extern autentiseringsfunktion. Dvs utanför eWeave Core / Growth. Det finns en mängd…